Vitamin Kegemaran Sepanjang Masa

Assalamualaikum semua..

Untuk yang belum tahu, terdapat lebih kurang 28 jenis suplemen keluaran shaklee untuk pasaran Malaysia tau. Semuanya dihasilkan dengan penuh teliti dan memenuhi kriteria selamat, berkesan dan semulajadi..

Nak tau apa vitamin kegemaran saya? Tentunya Sustained release Vitamin C. Ia bekalkan 500mg vitamin C, di mana cukup untuk keperluan harian badan.


Dulu setiap kali saya bangun pagi, confirm bersin-bersin..lepas tu mulalah hidung berair..Nasib baiklah jumpa Vitamin C shaklee..sejak dah cuba vitamin C nih, saya tak pernah tertinggal ambil vitamin ni setiap hari sehinggalah sekarang..jatuh cinta terus orang kata..sebab vitamin C ni bukan sahaja bantu kawal masalah resdung saya, malah ia bantu cantikkan kulit saya..kulit jadi berseri dan jerawat pun berkurang..selain itu, vitamin C bantu kuatkan imun badan..

Yang bagus tentang vitamin C shaklee, dia bukan vitamin C semata-mata, tapi lengkap sekali dengan micronutrien yang membantu penyerapan khasiatnya ke dalam badan..kalau takde benda nih, sia-sia je makan suplemen tu..memang badan tak serap pun vitamin c yang kita makan..untuk yang belum tahu, tak semua suplemen yang bekalkan vitamin C ada benda nih tau..jadi, saya sarankan sesiapa yang amalkan apa jua suplemen pastikan suplemen yang anda ambil ada micronutrien sekali okey..


Ada satu lagi produk shaklee yang saya baru cuba dan terus jatuh cinta iaitu Gentle Action Makeup Remover..bersih betul dia cuci muka kita..lepas guna remover ni kulit rasa lembut, segar dan licin..segala black head, white head dekat hidung berkurang..remover ni bukan sahaja bantu bersihkan sisa make up, malah segala kekotoran di muka seperti daki dan minyak berlebihan dia tolong cuci sekali..kalau nak guna remover ni hari-hari pun takde masalah..sebab ianya lembut pada kulit..seriuosly, saya sarankan anda semua untuk cuba remover ni..pasti puas hati..

#tsunamishaklee
#liveamazing
#shakleeEffect

Shikin Satiman
ID : 1147051
whatsapp/call : 0129402603
Emel : shikin.azly@gmail.com
Fb : shikin satiman
Ig : sheqien.shaklee

Kawasan COD : Hulu Langat - Bandar Mahkota Cheras - Bandar Tun Hussien Onn - Ampang

Pos seluruh Malaysia

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top