Suplemen Untuk Yang Tersayang

Kalau nak sihat, takkan nak sihat sendiri-sendiri je. Ahli keluarga yang lain pun kena ajak sihat sama. Memandangkan saya adalah pengedar shaklee, suami saya kena 'paksa' lah makan shaklee..hihi..barulah sama-sama dapat menjalani kehidupan yg lebih sihat dan ceria..betul tak?


Suami saya seorang perokok. Bila merokok,  imun badan dia jadi tak kuat. Dia mudah hidapi selsema dan sakit kepala. Jadi, sy bagi dia makan Vivix, Vitamin C, Carotomax dan Omegaguard. Saya cadang dia ambil vivix untuk bantu dia kurangkan ketagihan merokok di samping meningkatkan kesihatan yang lain. Setakat ini, dah banyak testimoni mereka yang berjaya berhenti merokok setelah amalkan vivix. 


Sejak dia mula amalkan shaklee, badan dia jadi kuat sikit..walaupun pengambilan vivix masih belum dapat bantu dia berhenti merokok (vivix baru masuk botol kedua), tapi yang saya perasan sakit kepala dia dah berkurangan..kalau tak tu setiap minggu mesti mengadu sakit kepala..alhamdulillah..

Harapan saya, semoga dengan pengambilan suplemen shaklee secara berterusan ini dapat bantu tingkatkan lagi kesihatan suami saya dan mudah-mudahan dapat bantu dia untuk berhenti merokok secepat mungkin..InshaaAllah..

#tsunamishaklee
#liveamazing
#pengedarshakleehululangat
#pengedarshakleebandarmahkotacheras
#pengedarshakleebandartunhussienonn
#pengedarshakleeampang


Shikin Satiman
ID : 1147051
Whatsapp/call : 0129402603
Emel : shikin.azly@gmail.com
Fb : shikin satiman
Ig : sheqien.shaklee

Kawasan COD : Hulu Langat - Bandar Mahkota Cheras - Bandar Tun Hussien Onn - Ampang

Pos seluruh Malaysia

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top