Jatuh Cinta Dengan Produknya, Saya Pilih Buat Shaklee

Saya pilih nak buat bisnes shaklee semuanya bermula setelah jatuh cinta dengan produk-produknya..

Produk yang buat saya jatuh cinta pandang pertama semestinya Sustained release Vitamin C. Konsisten amalkan vitamin C, jerawat di muka makin berkurangan, kulit makin cantik dan berseri serta imun badan pun bertambah kuat..so far saya jarang sakit..alhamdulillah..


Bila dah suka satu produk, saya teruskan cuba produk yang lain pulak..sekarang ni, produk yang saya amalkan setiap hari termasuklah Vivix, Vitelea, Esp, Vita-E, Bcomplex, Alfalfa, Ostematrix dan Omegaguard..Semuanya memberi kesan yang sangat baik untuk kesihatan saya..maunya saya tak jatuh cinta dengan shaklee..hihi..


Yang bagus tentang shaklee tentunya dari segi kualitinya..dari pemilihan bahan mentah lagi pihak shaklee dah strict sangat sampai beratus ujian dijalankan..semuanya untuk memastikan bahan mentah yang digunakan itu pure, berkualiti dan bebas dari sebarang bahan berbahaya..shaklee juga laburkan hampir $250million untuk R&D dan berani buat #landmarkstudy untuk pastikan produk mereka paling unggul dan bagus berbanding jenama lain. 

Shaklee adalah satu-satunya syarikat suplemen yang mempunyai #landmarkstudy tau..hasil keputusan #landmarkstudy menunjukkan pengamal shaklee mempunyai tahap kesihatan yang lebih baik berbanding pengamal suplemen selain shaklee dan yang tidak mengamal suplemen langsung.

Bila dah tahu tentang ni, semakin yakin saya nak share kebaikan shaklee dengan orang ramai..biar lebih ramai orang dapat hidup sihat dan rasai sendiri kebaikan shaklee..inshaALLAH..

Untuk yang belum tahu, bisnes shaklee juga menggunakan sistem MLM tapi takde istilah orang bawahan ditindas ye..shaklee is the real biz..kita usaha lebih, kita dapat lebih..sebab itu ada je terjadi income downline lebih tinggi dari upline..bila berada dlm group biz shaklee, saya dikelilingi oleh orang-orang yang positif. Secara tak langsung, saya pun jadi positif sentiasa..I loike..😁😁

Saya dah jatuh cinta dengan shaklee..😍😍
InshaaAllah tak akan berpaling tadah lagi.

Kalau nak cuba shaklee dan berminat untuk join buat biz shaklee, meh contact saya ye..sy sedia untuk bantu sebaik mungkin..

#tsunamishaklee #liveamazing 
#pengedarshakleehululangat

shikin satiman
ID : 1147051
Whatsapp/call : 0129402603
Emel : shikin.azly@gmail.com
Fb : shikin satiman
Ig : sheqien.shaklee

Kawasan COD : Hulu Langat - Bandar Mahkota Cheras - Bandar Tun Hussien Onn - Ampang

Pos seluruh Malaysia

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top