Perbezaan Shaklee Berbanding Produk Kesihatan Lain

Selamat ke produk shaklee ni?

Itu yang mula-mula terlintas dalam hati saya bila kawan recommend untuk cuba shaklee..saya sangat cerewet dalam bab memilih produk kesihatan..memang saya akan kaji betul-betul sesuatu produk tu baru  saya akan guna..saya rasa semua orang pun macam tu kan..mesti kita nak cari produk yang selamat untuk digunakan dan tidak memberi kesan buruk kepada kita.

Sebelum consume vitamin shaklee, saya buat research dulu..cari info dekat mr.google..tanya pendapat kawan-kawan yang pernah makan shaklee..Bila dah memuaskan hati, saya jadi yakin dengan shaklee dan akhirnya saya consume shaklee buat pertama kali semasa berpantang anak pertama.

Yang pasti keistimewaan shaklee itu sendiri disebabkan kriteria yang diterapkan dalam setiap produknya iaitu sentiasa selamat, sentiasa berkesan, sentiasa mesra alam..




Untuk pastikan produk mereka selamat;

  • lebih drpd 350 ujian pencemaran dijalankan ke atas setiap bahan utk pastikan bahan tersebut mempunyai tahap ketulenan paling tinggi
  • lebih 100 000 ujian kualiti dijalankan setiap tahun supaya produk sentiasa selamat dan berkesan
  • ada landmark study..keputusan dari kajian ini mendapat pengesahan dari pihak ketiga (saintis yang tidak mempunyai kepentingan dalam shaklee)
  • lebih $300juta dilaburkan dalam R&D produk
  • lebih 100 laporan kajian sains dan makmal diterbitkan. 

Nampak tak betapa shaklee benar-benar menjaga kualiti produk mereka. Sebab itula produk mereka bertahan lama..multivitamin shaklee iaitu vitalea tu je dah berusia lebih 100 tahun..hebatkan..

Produk yang berkualiti hasilnya pun memuaskan hati..
Shaklee adalah produk pilihan saya sekeluarga..

Selamat.Berkesan.Semulajadi.

Ingin dapatkan suplemen terbaik ini, bolehlah hubungi saya.



Shikin Satiman
ID : 1147051
Whatsapp/Call : 012-9402603
Emel : shikinazly@gmail.com
Fb : shikin satiman
Ig : sheqien.shaklee

Kawasan COD : Hulu Langat - Bandar Mahkota Cheras - Bandar Tun Hussien Onn - Ampang


CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top