Shaklee First Aid Kit : Selamat, Berkesan, Semulajadi

Shaklee first aid kit untuk kegunaan di rumah saya  tak lain tak bukan adalah SR vitamin C dan herbal cream.. Vitamin C shaklee ni memang sangat best..diperbuat daripada 100% bahan semulajadi dan sangat bagus untuk tingkatkan sistem imun badan. Herbal blend pulak merupakan krim pelbagai guna yang tiada paraben dan tiada bahan kimia..sangat selamat untuk digunakan.




Meh saya nak share story sket..pengalaman sendiri ketika menguruskan anak demam..anak saya pernah sekali tu demam panas..apa yang saya lakukan, saya kerap basahkan kepala dan lapkan badannya..pantau suhu dia..since anak saya baby lagi memang takdelah ubat yang sesuai untuk dia..cara saya adalah saya amik megadose SR vitamin c (dose biasa 1 biji sehari je)..kerap susukan dia..alhamdulilah, sekejap je dah kebah demam dia..

Kalau saya demam pun guna cara yang sama..Telan SR vitamin C, rehatkan badan..Alhamdullilah, badan pun beransur sihat. Jika selsema, setiap 5 jam sekali saya ambik vitamin c..Kenapa 5 jam sekali? Sbb SR vitamin c ni dilepaskan secara perlahan- lahan dalam masa 5 jam..Utk elak selsema berpanjangan, kene kuatkan sistem imun sepanjang hari..




Herbal cream saya guna bila badan anak naik ruam atau gatal-gatal..Kalau kena gigit nyamuk pun saya sapu krim ni..herbal cream ni pun saya jadikan sebagai mosquito repellent untuk saya sekeluarga.. kalau dah sapu ni kat badan, In shaa Allah nyamuk tak dtg dekat..sgt mujarab..yang bestnya krim ni tiada paraben..Bahan2 dalam krim ni pun adalah estrak tumbuhan semulajadi..dijamin selamat 100%.

Bila ada dua benda ni dekat rumah, takdelah saya kalut dan panik sangat..Mereka inilah pembantu saya ketika menjadi 'doktor' di rumah..

Anda ingin memiliki first aid kit seperti saya ini?? Hubungi saya segera..Saya sedia untuk membantu anda..

Shikin Satiman
ID : 1147051
Whatsapp/Call : 012-9402603
Emel : shikinazly@gmail.com
Fb : shikin satiman
Ig : sheqien.shaklee

Kawasan COD : Hulu Langat - Bandar Mahkota Cheras - Bandar Tun Hussien Onn - Ampang


CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Back
to top